You are not connected. Please login or register

 » ♥ ~ General ~ ♥ » New member » ReaLKhmeR is new member here......

ReaLKhmeR is new member here......

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Go down  Message [Page 8 of 10]

211 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 9th September 2009, 3:50 pm

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
sithisak wrote:Jom 21 page La morm do jenh heuy lork bang RK euy. Kjum meul leung jorng vil muk heuy.heheheh

ok jam rk tov block this topic OK


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

212 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 9th September 2009, 6:21 pm

@ReaLKhmeR wrote:
prettyravy wrote:
@ReaLKhmeR wrote:
prettyravy wrote:
@ReaLKhmeR wrote:HAHA jeng rit tae laor les derm heuy lolzzzzz


good luck real lolzzzzzzzzz

THANKS yeay jeng ravy dael kheunh KhmerUS te neng lolzzz


Tve mich kyom kunh ban tov ? sombaei te pi mon kor kyom ott del kunh pong neang.
he kompong te nov Iraq. real sour tve aei?
he thlob brab kyom pi you and him del. about something.

oh i havent chat to him for long time neng na..... 1 2 how he is doing?



ott deang pong ! he ott del email me pong. somkeum tha he good luck choss


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Who are blessed with love
And the sweet secrets of a summer place
   Is that it's anywhere
When two people share all their hopes
   Is that it's anywhere
When two people share all their hopes
All their Dreams, all their love

View user profile

213 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 10th September 2009, 12:31 am

chvaksnae

avatar
Administrator
Administrator
neng new member men neng mok leung jenh ply


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." by William James
View user profile http://www.khmermidi.com

214 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 10th September 2009, 1:43 am

ngob 22 bat torn ban comment ey tech phong tov na kor kheunh yeay rose morng


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Kit tha klun aeng chlart laor heuy Ter jor kom kit tha neak pseng lgonrg oy sos
love I am thinking about you.
You're always in my heart 

 by day and at night
you drift into my dreams
love
View user profile https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

215 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 10th September 2009, 3:08 am

ICHIGO

avatar
New Active
New Active
@ReaLKhmeR wrote:hi bong paoun tang os RK som leng phong. rk terb neng mor thmey te na.
say sabok tang os knea te.

m jea new member here pls jouy nae nrom phong lolz...
m mor pi srok chhngaiy mor dole ti nis pibark nas rot kat tirk samut mro terb ban jole rouch...

ser sdey realkhmer am new here too

som yok yol phong

View user profile

216 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 10th September 2009, 3:19 am

chvaksnae

avatar
Administrator
Administrator
bong dara ha


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
"Be not afraid of life. Believe that life is worth living, and your belief will help create the fact." by William James
View user profile http://www.khmermidi.com

217 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 13th September 2009, 9:26 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
@ICHIGO wrote:
@ReaLKhmeR wrote:hi bong paoun tang os RK som leng phong. rk terb neng mor thmey te na.
say sabok tang os knea te.

m jea new member here pls jouy nae nrom phong lolz...
m mor pi srok chhngaiy mor dole ti nis pibark nas rot kat tirk samut mro terb ban jole rouch...

ser sdey realkhmer am new here too

som yok yol phong

orkun srey saart dae welcome RK...... hehe


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

218 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 21st May 2010, 7:45 pm

SreySa_art@love

avatar
New Active
New Active
Lok bong RK.....Jourap sour bart .....nice to see lok bong in here

View user profile

219 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 15th June 2010, 5:02 am

SreySa_art@love

avatar
New Active
New Active
:pka: Welcomelk biyear love happy hello

View user profile

220 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 24th June 2010, 11:50 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
@SreySa_art@love wrote:Lok bong RK.....Jourap sour bart .....nice to see lok bong in here

jom yeak srey saart mor sva kom ey teat......... topic nis old heuy lolzzzzz

vai jet roy alov.......


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

221 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 24th June 2010, 11:59 am

@ReaLKhmeR wrote:
@SreySa_art@love wrote:Lok bong RK.....Jourap sour bart .....nice to see lok bong in here

jom yeak srey saart mor sva kom ey teat......... topic nis old heuy lolzzzzz

vai jet roy alov.......

seuch seuch


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

222 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 2:08 am

Arch Ko


Senior Member
Senior Member
min deng ja-ey te KD nis....


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Jivit Nak Krey Kro Der Lok Arch Ko Nov Dong Plov Psa Thmey
View user profile

223 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 2:59 am

sreymomrith

avatar
Administrator
Administrator
lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

View user profile http://www.lovekhmer.com

224 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 3:11 am

@Arch Ko wrote:min deng ja-ey te KD nis....

Troim ot seuch vea min ban neng na seuch


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

225 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 5:31 am

ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Kit tha klun aeng chlart laor heuy Ter jor kom kit tha neak pseng lgonrg oy sos
love I am thinking about you.
You're always in my heart 

 by day and at night
you drift into my dreams
love
View user profile https://www.youtube.com/user/Darakhmer2oo9

226 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 5:57 am

@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

227 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 5:59 am

KounKhmer

avatar
Senior Member
Senior Member
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
*Besdong Khmer Chet Khmer Srolanh khmer*
*♥*I*♥*L*♥*O*♥*V*♥*E*♥*K*♥*H*♥*M*♥*E*♥*R*♥*
View user profile

228 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 6:10 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
lolzzzzzz yab nas yab nas...........


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

229 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 6:15 am

sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz

Nak post mok jong 30000 pli heuy san san
lol


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

230 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 6:28 am

KounKhmer

avatar
Senior Member
Senior Member
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz

Nak post mok jong 30000 pli heuy san san
lol
mok neng ber kirt pi plov vinh,,trov ka develop hery ban tver ka ban..


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
*Besdong Khmer Chet Khmer Srolanh khmer*
*♥*I*♥*L*♥*O*♥*V*♥*E*♥*K*♥*H*♥*M*♥*E*♥*R*♥*
View user profile

231 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 6:39 am

sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz

Nak post mok jong 30000 pli heuy san san
lol
mok neng ber kirt pi plov vinh,,trov ka develop hery ban tver ka ban..

Songsai trov chhus joal tang os phong kor min deng hahahaha


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

232 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 7:01 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
onh tov jeng os tov....... lok euy lok.....


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

233 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 7:10 am

heuy jong oy vea tov yang mech vinh lok???? lolzzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

234 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 7:17 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
ummmmm


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

235 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 7:38 am

KounKhmer

avatar
Senior Member
Senior Member
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz

Nak post mok jong 30000 pli heuy san san
lol
mok neng ber kirt pi plov vinh,,trov ka develop hery ban tver ka ban..

Songsai trov chhus joal tang os phong kor min deng hahahaha
bech chous te..tok tver vat-thok boran..lolzzzzzzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
*Besdong Khmer Chet Khmer Srolanh khmer*
*♥*I*♥*L*♥*O*♥*V*♥*E*♥*K*♥*H*♥*M*♥*E*♥*R*♥*
View user profile

236 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 7:47 am

ReaLKhmeR

avatar
Administrator
Administrator
errrrr jeng tov.


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

237 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 8:32 am

sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
sansan wrote:
@KounDomreY wrote:
@NeakTheakCyclo wrote:ngop thmey dolkor hahahhaha nhom kor neak thmey del na reak reay nas ban skol knea biyear biyear
seuch mor 1 teat heuy....
topic tang pi jom norm E-kler..lolzz

Nak post mok jong 30000 pli heuy san san
lol
mok neng ber kirt pi plov vinh,,trov ka develop hery ban tver ka ban..

Songsai trov chhus joal tang os phong kor min deng hahahaha
bech chous te..tok tver vat-thok boran..lolzzzzzzz
Vatho boran nis klach ke ot hean koy kun teat.... hahahaha


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

238 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 4:04 pm

sreymomrith

avatar
Administrator
Administrator
@ReaLKhmeR wrote:onh tov jeng os tov....... lok euy lok.....


mich jam sraek hov lok teat jos neak sraek ning heuy kir lokkkkkkk

View user profile http://www.lovekhmer.com

239 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 4:05 pm

sreymomrith

avatar
Administrator
Administrator
@ReaLKhmeR wrote:errrrr jeng tov.



errrrrrrr jing jossssssssssssss

View user profile http://www.lovekhmer.com

240 Re: ReaLKhmeR is new member here...... on 30th June 2010, 4:06 pm

sreymomrith

avatar
Administrator
Administrator
@ReaLKhmeR wrote:ummmmm






ummmmmmmmmmmmmm


lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz





View user profile http://www.lovekhmer.com

Sponsored content


Back to top  Message [Page 8 of 10]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum