lolz jos bong krorn ta dak ter mean torn oy post na lolz

Go to page : 1, 2
@Mariline wrote:@~*Dane*~@ wrote:ber bong dak oy keunh lern pek ban ei tov tngeiy kroy tov ? pi today tov kir post 1 khae reung mouy ou 2 reung c bon , onjerng yeung mean ei ann rohout
oh yuu nass, 1rueng mouy khea, slab bath, neak jam arnn trov sonlorb thom lolzzzzzzzzzzzzzzzz
@~*Dane*~@ wrote:
bong tinh nov niss 1 kbal kir jit $15 paoun srey . onjerng ban bong kherng neak ann neng na , bong chomnay luy , chomnay komlaing for pourk kei but orkun ma mat kor kmean . heuy prolorm lok oss neng bong tinh bong min ban merl phorng prous kmean pel , bong tinh somrab ta post jaek bong paoun nov LK ann neng aeng . bong tinh nov niss bong sday luy prous tinh niss mouy kbal tinh srok khmer ban 10 kbal tae doy nirk jang mean ei oy neak nov LK ann bong kor jes tinh tov , but bong min hean tinh jreun dae tei prous bong ott tver ka , bong min jang york luy chay ta pdas , anit pdey khrom tver ka . jam pel bong tov srok khmer khae kroy bong tinh oy ban jreun york mork tok .
@~*Dane*~@ wrote:
Hauy bang pith jea mean tek chet dol bovor man neak...kyom som sosar douy smoss :D Neak arn ors ning barn tae chub bark moat ouy niyeay tah neak...pouk monus khmean chet ors ning yub tae moang.
@~*Dane*~@ wrote:pich prohel neang ott mean scanner tei paoun lisa euy prous ber mean pich neang jouy post nov LK yu heuy :D
rosehonn wrote:bong len jouy post ouy chhab jorb reung tov na. ok te? bong jet laor... hehe
taingggggggg tinh scanner mouy tov paoun pros onjerng ban jouy post prolorm nov niss ban jreun jaek knea ann :D@taing wrote:roeung 3 kbal nirng, knhom arn hey tang 3 hey kor mean seav pov tang 3 kbarl daer taer vear soiy trorng thar ortt scanner nirng morng :P
@~*Dane*~@ wrote:taingggggggg tinh scanner mouy tov paoun pros onjerng ban jouy post prolorm nov niss ban jreun jaek knea ann :D@taing wrote:roeung 3 kbal nirng, knhom arn hey tang 3 hey kor mean seav pov tang 3 kbarl daer taer vear soiy trorng thar ortt scanner nirng morng :P
Go to page : 1, 2