nhom som lea hery LK 44939

You are not connected. Please login or register

 » ♥ ~ General ~ ♥ » General Discussion » nhom som lea hery LK

nhom som lea hery LK

Go down  Message [Page 1 of 1]

1nhom som lea hery LK Empty nhom som lea hery LK on 2nd May 2012, 4:12 pm

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
nhom som lea hery LK.i hope that one day i can back.thx all del jouy advice nhom tang pi derm mork.lea hery nhom som lea hery LK G_bye

nhom som lea hery LK 600852

View user profile

2nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 2nd May 2012, 4:25 pm

Shuang

avatar
Senior Member
Senior Member
where r u goin Li surpris

View user profile

3nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 2nd May 2012, 5:17 pm

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster
Li tov na ?
Paoun busy hor ?
ber busy mean pel chhleat jol leng pourk yeung phorng na
mouy royeak nis chomlaek mles nor
Niyeay niyeay , kor sngat , os pi sngat kir som lea Wink


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
nhom som lea hery LK 608289q08o3aylgm
View user profile http://www.srolanhkhmer.com/

4nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 2nd May 2012, 9:41 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP
HELLO Oun li___

Ter Oun li_ tov na chol bong jerng. derng tei tha bong nerk and salang oun li_ nasss. kom tov nah chol bong , bong yum AND yum ber bong ort see Oun li_appear on LK te...

Oun li_ chorng change name kor change tov..oy tae Oun li_ nov nerng yeay muy bong and ALL. ok!!!

Please come back Oun li__ lir bong haov tei Oun

nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317



@Li_qing wrote:nhom som lea hery LK.i hope that one day i can back.thx all del jouy advice nhom tang pi derm mork.lea hery nhom som lea hery LK G_bye

nhom som lea hery LK 600852

View user profile

5nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 3rd May 2012, 2:36 am

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
som tus nak tang os knea nhom mean pel nhom neng mork leng in LK but maybe not like b4.sometime one week i visit here or month.

Shaung: i have big plan so need i go but will back oneday.

Bong Pheakdey:yes bong i'm very busy now.but if u visit cambodia pls call me na.i have told u my number done.thx

bong Pirum:nhom neng back na bong but back vinh trov ta nam nak bong ( wife ) oy nhom know na.

jea jong kraoy nhom som or kun nak tang os knea del ban nae nam nhom kon long mork.nhom som lea hery LK G_bye

View user profile

6nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 3rd May 2012, 2:49 am

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams
sok sabay na a fri pel tomne cleat pel mok leang lk pong khom rong jam nhom som lea hery LK Dansmesb nhom som lea hery LK Dansmesb nhom som lea hery LK Dansmesb nhom som lea hery LK Dansmesb nhom som lea hery LK Bisou5

View user profile

7nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 3rd May 2012, 8:53 am

cherie

cherie
LK Member
LK Member
sok sabay na paoun srey

seeuagain


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
View user profile

8nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 3rd May 2012, 4:48 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP
Hello Oun Li_--

Please oy number mok bong phorng before Oun leave LK!!!! Bong plan tov visit sock Khmer on this Summer. and Bong will call Oun nerng nah

Send your number to my private email. ok!!

Thank...Bong nerk Oun Li_ nassss

@Li_qing wrote:som tus nak tang os knea nhom mean pel nhom neng mork leng in LK but maybe not like b4.sometime one week i visit here or month.

Shaung: i have big plan so need i go but will back oneday.

Bong Pheakdey:yes bong i'm very busy now.but if u visit cambodia pls call me na.i have told u my number done.thx

bong Pirum:nhom neng back na bong but back vinh trov ta nam nak bong ( wife ) oy nhom know na.

jea jong kraoy nhom som or kun nak tang os knea del ban nae nam nhom kon long mork.nhom som lea hery LK G_bye

View user profile

9nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 10th May 2012, 4:49 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator
jom!! tov but.


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
“Life is like an onion: You peel it off one layer at a time, and sometimes you weep..”
“Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”
View user profile https://www.dailymotion.com/7wonder

10nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 10th May 2012, 4:03 pm

nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 ber bong erng tov bat ban pi na ke post novels oy LK members read tet tov bong srey? muy ro yeak nis mean tae bong te post novels jreun jeang ke nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317

pel bong free mok leng LK phong na bong srey Very Happy take care phong jas.


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
The pain to learn is short but not to learn is lifelong.
View user profile http://www.khmercity.net/profile/Ani

11nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 10th May 2012, 7:19 pm

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP
Ani,

@Ani Chnass wrote:

Cham bong post Novel oy Pov read ving ok!!nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 ber bong erng tov bat ban pi na ke post novels oy LK members read tet tov bong srey? muy ro yeak nis mean tae bong te post novels jreun jeang ke nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317

pel bong free mok leng LK phong na bong srey Very Happy take care phong jas.

View user profile

12nhom som lea hery LK Empty Re: nhom som lea hery LK on 12th May 2012, 3:27 pm

@Kimpirun wrote:Ani,

@Ani Chnass wrote:

Cham bong post Novel oy Pov read ving ok!!nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 ber bong erng tov bat ban pi na ke post novels oy LK members read tet tov bong srey? muy ro yeak nis mean tae bong te post novels jreun jeang ke nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317 nhom som lea hery LK 235317

pel bong free mok leng LK phong na bong srey Very Happy take care phong jas.

bart.


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
The pain to learn is short but not to learn is lifelong.
View user profile http://www.khmercity.net/profile/Ani

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum