new year min bach tov na te nov dek yeam lk mong 44939

You are not connected. Please login or register

 » ♥ ~ General ~ ♥ » General Discussion » new year min bach tov na te nov dek yeam lk mong

new year min bach tov na te nov dek yeam lk mong

Go down  Message [Page 1 of 1]

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
new year min bach tov na te nov dek yeam lk and post novel oy ban 10 roueng tuk oy nak del kom sot doch nhom ann Very Happy

View user profile

Kimpirun

Kimpirun
LK VIP
LK VIP
li_ jerng la-or ter...stay sleep nuv LK...

View user profile

kokorain

avatar
LK_Teams
LK_Teams
hehe som keng maneak pong jam ann reang a li ouy os ta mong Wink

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
@Kimpirun wrote:li_ jerng la-or ter...stay sleep nuv LK...

neng hery bong pirun.nhom tov vat mouy pamak hai mork vinh sleep yeam lk mong,good ot?

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
@kokorain wrote:hehe som keng maneak pong jam ann reang a li ouy os ta mong Wink

never mind i will post roueng alot oy u na cos i stay n sleep at here Very Happy

View user profile

mom yin

mom yin
LK_Teams
LK_Teams
mean houy pounsrey Li post roueng Khmer alot mork na bong chang ann nas pros ney ti nis ott pan tov na te so i keep a wake to read ur new novels. Thanks alot.

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
@mom yin wrote:mean houy pounsrey Li post roueng Khmer alot mork na bong chang ann nas pros ney ti nis ott pan tov na te so i keep a wake to read ur new novels. Thanks alot.

yes bong srey don worry i will give u read na Very Happy

View user profile

PheaKdeySnaeh

PheaKdeySnaeh
Webmaster
Webmaster
hahahaha jerng ban ney tha neak ann kor ot tov na dae cuz nov jam ann Novel
mean douch jea koko and rose hahahaha , bong derng ta 2 nak neng tei del tov na ott rouch hehehehe


bong kor ott tov na dae SadSadSad nov srok kei komsot nas pel new year khmer ott derng tov na , jang tov khmer nas


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
new year min bach tov na te nov dek yeam lk mong 608289q08o3aylgm
View user profile http://www.srolanhkhmer.com/

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
*PheaKdeySnaeh* wrote:hahahaha jerng ban ney tha neak ann kor ot tov na dae cuz nov jam ann Novel
mean douch jea koko and rose hahahaha , bong derng ta 2 nak neng tei del tov na ott rouch hehehehe


bong kor ott tov na dae SadSadSad nov srok kei komsot nas pel new year khmer ott derng tov na , jang tov khmer nas

bong srey nhom nov khmer ot sok jong ngob hai jos mech bong jong mork vinh jeng?

View user profile

mom yin

mom yin
LK_Teams
LK_Teams
Bong Dane, I am going to Cambodia again on 27th Oct in this year for one mth holiday coz I miss our country so much anyway paounsrey Li I might meet u in PP if u r available. Happy New Year everybody...Best wishes...

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
@mom yin wrote:Bong Dane, I am going to Cambodia again on 27th Oct in this year for one mth holiday coz I miss our country so much anyway paounsrey Li I might meet u in PP if u r available. Happy New Year everybody...Best wishes...

never mind bong.when u come cambodia call me na.we will meet cos those month nearly my birthday too.pls come Very Happy

View user profile

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member
bong pheak kjom kor stay home der cos sick and temperature so hot jeng teat tov krou hery mor sick teat min kan Sad new year min bach tov na te nov dek yeam lk mong 235317

View user profile

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member
bong li tov out mouy kjom ot tomorrow neng? tov mouy parents kjom Very Happy

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
ot ey te oun.mak kot tha jam jun kot tov vat too.jong ta tov karaoke te lir ke tha ach kat stress ban

View user profile

mom yin

mom yin
LK_Teams
LK_Teams
Lor nas pounsrey, we'll see each other over there. Can u send ur phone to my private message? My house land in SR but I will give u a ring when I am in PP. OK? Thanks poun Li. See u soon and don't foget post new one na...hahaha...

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
bong srey nhom ban send my phone number oy bong hery.mork dol pp call me na Very Happy

View user profile

lovelykitty

lovelykitty
LK Member
LK Member
tov karaoke hehe ot derl tov te eng te der te tov mouy brother and family

View user profile

Li_qing

Li_qing
LK_Teams
LK_Teams
@lovelykitty wrote:tov karaoke hehe ot derl tov te eng te der te tov mouy brother and family

ber bong vinh kom tha bro or family ey kir never jol mong.doch srae nas men te oun del min thlorb jol jeng?

View user profile

Back to top  Message [Page 1 of 1]

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum