SurSdey Jah... - Page 2 44939

You are not connected. Please login or register

 » ♥ ~ General ~ ♥ » New member » SurSdey Jah...

SurSdey Jah...

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down  Message [Page 2 of 4]

31SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 27th May 2010, 12:23 pm

SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
សុវណ្ណភូមិ អាណាចក្រខ្មែរ
SurSdey Jah... - Page 2 32688209.3c449bSurSdey Jah... - Page 2 32688232.d083d5
http://k4kgroup.wordpress.com
View user profile http://www.4khmers.blogspot.com

32SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 27th May 2010, 6:18 pm

Candylyly

Candylyly
Junior Member
Junior Member
hola

View user profile

33SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 1:27 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@cyberspacekh wrote:SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791
SurSdey Jah... - Page 2 Rire Kron tae chmus te ter, jam bach preu tov heuy SurSdey Jah... - Page 2 Rire
Ber sen jea koun pross pit, tver oy morm merng tech merl SurSdey Jah... - Page 2 916932



Last edited by RorKa Daek on 3rd June 2010, 6:32 am; edited 1 time in total

View user profile

34SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 1:33 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@Khema wrote:Sursdey RorKa Daek khyom kor jea naek thmeiy douch you daeh
I love LK too.
SurSdey Jah... - Page 2 Dead khema, how do u know about this site. I found it by accident sos.. but im glad to be here. so many friendly ppl here. and so many things going on, min jong logged off te, but i need my 12hrs of beauty sleep SurSdey Jah... - Page 2 Lol

View user profile

35SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 4:58 am

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator
"12hrs b u t sleep"...hahahaaaaaaa tik mab mab te deng ning. SurSdey Jah... - Page 2 Rire


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
“Life is like an onion: You peel it off one layer at a time, and sometimes you weep..”
“Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”
View user profile https://www.dailymotion.com/7wonder

36SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 6:09 am

@cyberspacekh wrote:SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791
bro tov klach ey ber yeung ot ban tver ey khos phong ? ber sen jea tlorb yok pdey ke rir pa pun ke ban som klach lolzzzzz

View user profile http://www.khmercity.net/profile/Ani

37SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 6:27 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@KAP ANG wrote:"12hrs b u t sleep"...hahahaaaaaaa tik mab mab te deng ning. SurSdey Jah... - Page 2 Rire
SurSdey Jah... - Page 2 354107 dung ey ta. Ber jung dung jbas mork merl tpol dol ptes tov SurSdey Jah... - Page 2 916932

View user profile

38SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 6:30 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
oh btw, how do i post a pic up SurSdey Jah... - Page 2 56213 I see many have their own pic and I would like to do the same. Can someone help me SurSdey Jah... - Page 2 733854

View user profile

39SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 9:00 am

sweet_lovely

sweet_lovely
Administrator
Administrator
SurSdey Jah... - Page 2 Amour SurSdey Jah... - Page 2 435870 SurSdey Jah... - Page 2 710851 SurSdey Jah... - Page 2 Amour
@RorKa Daek wrote:HeLLo Every1, SurSdey Jah... - Page 2 12
Kyom rich reah del ban jol rum jea muy bong paoun tang oss knear. SurSdey Jah... - Page 2 873610
My first day here.. and I'm loving the site!!! SurSdey Jah... - Page 2 Amour


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
SurSdey Jah... - Page 2 Oo11
http://sweetlovely.hi5.com
View user profile http://sweetlovely.hi5.com

40SurSdey Jah... - Page 2 Empty hi girl on 3rd June 2010, 9:57 am

chalin

avatar
New Active
New Active
wellcome for new home page
i'm chalin thank

View user profile

41SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 3:43 pm

KAP ANG

KAP ANG
Administrator
Administrator
HAHAHAAAA....
oy kyom merl tik mor kyom brab tha tver mej. SurSdey Jah... - Page 2 604400 SurSdey Jah... - Page 2 Icon_biggrin SurSdey Jah... - Page 2 Icon_biggrin SurSdey Jah... - Page 2 733854

click on profile icon above ( next to envelope icon)
u can upload picture for your "Avatar" and your "Signature".



@RorKa Daek wrote:
@KAP ANG wrote:"12hrs b u t sleep"...hahahaaaaaaa tik mab mab te deng ning. SurSdey Jah... - Page 2 Rire
SurSdey Jah... - Page 2 354107 dung ey ta. Ber jung dung jbas mork merl tpol dol ptes tov SurSdey Jah... - Page 2 916932


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
“Life is like an onion: You peel it off one layer at a time, and sometimes you weep..”
“Laugh as much as you breathe and love as long as you live.”
View user profile https://www.dailymotion.com/7wonder

42SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 4:01 pm

BoobooCute

BoobooCute
Junior Member
Junior Member
@RorKa Daek wrote:Som arkun dol bong paoun tang oss knear del ban thur'tol skol neang kyom.. SurSdey Jah... - Page 2 12

Thank you all for coming to meet and welcome me.. SurSdey Jah... - Page 2 762862
sousdey kyom booboo jah ! Welcom bong srey. Kyom kor terb chol LK del ning.
Kyom chol kroy bong porng. besdoung

View user profile http://Booboocute@gmail.com

43SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 3rd June 2010, 4:58 pm

som sva kom dae ban jol mok ti krong Lk batt...rey reay dae ban skorl... b
surpris ngob toem tae read name ke dach lork..lolzzzzzzz

View user profile

44SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 4:50 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@KAP ANG wrote:HAHAHAAAA....
oy kyom merl tik mor kyom brab tha tver mej. SurSdey Jah... - Page 2 604400 SurSdey Jah... - Page 2 Icon_biggrin SurSdey Jah... - Page 2 Icon_biggrin SurSdey Jah... - Page 2 733854

click on profile icon above ( next to envelope icon)
u can upload picture for your "Avatar" and your "Signature".



@RorKa Daek wrote:
@KAP ANG wrote:"12hrs b u t sleep"...hahahaaaaaaa tik mab mab te deng ning. SurSdey Jah... - Page 2 Rire
SurSdey Jah... - Page 2 354107 dung ey ta. Ber jung dung jbas mork merl tpol dol ptes tov SurSdey Jah... - Page 2 916932

SurSdey Jah... - Page 2 969339 Arkun Thom Thom, Kap Ang... SurSdey Jah... - Page 2 969339

View user profile

45SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 4:52 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@visal_bross wrote:som sva kom dae ban jol mok ti krong Lk batt...rey reay dae ban skorl... b
surpris ngob toem tae read name ke dach lork..lolzzzzzzz

SurSdey Jah... - Page 2 916932 SurSdey Jah... - Page 2 541875 SurSdey Jah... - Page 2 916932

View user profile

46SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 6:04 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:hassshaaaaaaaaaaaaaa prir sombol nas hasshaaa

Kmeng kmeng ot toin krub ayuk tov oy chngay tich tov :P

hahaaaaa kmeng kmeng ke rean tam jas....

Mi oun aeng ot toin krub ayuk rean te lolzzzz

srach tae ke u kom jess. tich junkong hos jole muk lolzzzzzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Sva Tonh Samai.............
View user profile

47SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 6:09 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP
@RorKa Daek wrote:
@cyberspacekh wrote:SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791
SurSdey Jah... - Page 2 Rire Kron tae chmus te ter, jam bach preu tov heuy SurSdey Jah... - Page 2 Rire
Ber sen jea koun pross pit, tver oy morm merng tech merl SurSdey Jah... - Page 2 916932

lol! mneak neng min men koun pros pit te ...rokadaek jalom thom heuy pov lol! u mor thmey jeng ott deng te cyber ktery 99.9% :P :P :P

View user profile

48SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 6:11 am

natasa

natasa
LK VIP
LK VIP
@Ani Chnass wrote:
@cyberspacekh wrote:SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791
bro tov klach ey ber yeung ot ban tver ey khos phong ? ber sen jea tlorb yok pdey ke rir pa pun ke ban som klach lolzzzzz


men neng oun, derm rokadaek som bo neak leung heuy ke leung torl tae seik rikril ors heuy seuch seuch seuch

View user profile

49SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 6:17 am

NornaPdeyOun

NornaPdeyOun
Junior Member
Junior Member
@RorKa Daek wrote:HeLLo Every1, SurSdey Jah... - Page 2 12
Kyom rich reah del ban jol rum jea muy bong paoun tang oss knear. SurSdey Jah... - Page 2 873610
My first day here.. and I'm loving the site!!! SurSdey Jah... - Page 2 Amour

Welcome to the world. :pka: :pka: :pka: :pka: Rorka Daek 1


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Der Rok Pdey..........
View user profile

50SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 6:49 am

@KounSva wrote:
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:hassshaaaaaaaaaaaaaa prir sombol nas hasshaaa

Kmeng kmeng ot toin krub ayuk tov oy chngay tich tov :P

hahaaaaa kmeng kmeng ke rean tam jas....

Mi oun aeng ot toin krub ayuk rean te lolzzzz

srach tae ke u kom jess. tich junkong hos jole muk lolzzzzzz

Sa ey jes???? kmeng kmang ach kmao tich tha rot min sob dey jos... lolzzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

51SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 7:01 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@natasa wrote:
@RorKa Daek wrote:
@cyberspacekh wrote:SurSdey Jah... - Page 2 710851

kron ta kherng chmos jong preu cha erng khnong, rorka daek SurSdey Jah... - Page 2 464791
SurSdey Jah... - Page 2 Rire Kron tae chmus te ter, jam bach preu tov heuy SurSdey Jah... - Page 2 Rire
Ber sen jea koun pross pit, tver oy morm merng tech merl SurSdey Jah... - Page 2 916932

lol! mneak neng min men koun pros pit te ...rokadaek jalom thom heuy pov lol! u mor thmey jeng ott deng te cyber ktery 99.9% :P :P :P

Ber Natasa niyeay un'jung srach heuy kyom... SurSdey Jah... - Page 2 541875

View user profile

52SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 7:04 am

RorKa Daek

RorKa Daek
New Active
New Active
@BoobooCute wrote:
@RorKa Daek wrote:Som arkun dol bong paoun tang oss knear del ban thur'tol skol neang kyom.. SurSdey Jah... - Page 2 12

Thank you all for coming to meet and welcome me.. SurSdey Jah... - Page 2 762862
sousdey kyom booboo jah ! Welcom bong srey. Kyom kor terb chol LK del ning.
Kyom chol kroy bong porng. besdoung

SurSdey Jah... - Page 2 Dead Sva kum paoun srey, Im glad you can joined us SurSdey Jah... - Page 2 873610

View user profile

53SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 7:07 am

KounSva

KounSva
LK VIP
LK VIP
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:
@KounDomreY wrote:
@KounSva wrote:hassshaaaaaaaaaaaaaa prir sombol nas hasshaaa

Kmeng kmeng ot toin krub ayuk tov oy chngay tich tov :P

hahaaaaa kmeng kmeng ke rean tam jas....

Mi oun aeng ot toin krub ayuk rean te lolzzzz

srach tae ke u kom jess. tich junkong hos jole muk lolzzzzzz

Sa ey jes???? kmeng kmang ach kmao tich tha rot min sob dey jos... lolzzz

ummmm


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
Sva Tonh Samai.............
View user profile

54SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 7:55 am

Rorka Daek, saart dol heuy....... pka2


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

55SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 8th June 2010, 9:21 am

ReaLKhmeR

ReaLKhmeR
Administrator
Administrator
rorka Daek??? mech min dak Rorka Pich vinh? arch lok jaiy ban nar


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
ជីវិតអ្នកក្រនៅផ្ទះដំបូលរហែក
View user profile http://profile.imeem.com/7qZ6TSq

56SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 9th June 2010, 1:15 am

sreymomrith

sreymomrith
Administrator
Administrator
@ReaLKhmeR wrote:rorka Daek??? mech min dak Rorka Pich vinh? arch lok jaiy ban nar


DAK PICH KLACH CHOR P'LOIN RIT TAE YAB KLAING..... SurSdey Jah... - Page 2 Rire SurSdey Jah... - Page 2 Rire

View user profile http://www.lovekhmer.com

57SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 9th June 2010, 2:33 am

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member
eyya....rorka daek...chhmous nis eylov ke domkol tok huey....piprous eylov ke jiss junder yun..mouch ngerb ..mouch ngerb lern jeang......lolz

welcome to LK.....

View user profile

58SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 9th June 2010, 2:37 am

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member
@KounDomreY wrote:Rorka Daek, saart dol heuy....... SurSdey Jah... - Page 2 339632


ot sok jet te...oy tae khernh srey sa'art...kat mok but...
yisss dol huey nis KD oy pka kolap..rorka daek
huey tver phaek mork mork nis jong..oy ke ah-net...douch koun puppy jung.....

View user profile

59SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 9th June 2010, 3:34 am

@bambam wrote:
@KounDomreY wrote:Rorka Daek, saart dol heuy....... SurSdey Jah... - Page 2 339632


ot sok jet te...oy tae khernh srey sa'art...kat mok but...
yisss dol huey nis KD oy pka kolap..rorka daek
huey tver phaek mork mork nis jong..oy ke ah-net...douch koun puppy jung.....
Srey saart na pu... yeut yav klach pu mor mun nhom rok si leng ban padoy :P
Mech ma kom louch ah style phnek mork mork bos nhom tov preu na pu lolzzzzzzz


☆L☆♥☆O☆♥☆V☆♥☆E☆♥☆K☆♥☆H☆♥☆M☆♥☆E☆♥☆R
KounDomrey Khmer
View user profile

60SurSdey Jah... - Page 2 Empty Re: SurSdey Jah... on 9th June 2010, 4:14 am

bambam

bambam
Junior Member
Junior Member
@KounDomreY wrote:
@bambam wrote:
@KounDomreY wrote:Rorka Daek, saart dol heuy....... SurSdey Jah... - Page 2 339632


ot sok jet te...oy tae khernh srey sa'art...kat mok but...
yisss dol huey nis KD oy pka kolap..rorka daek
huey tver phaek mork mork nis jong..oy ke ah-net...douch koun puppy jung.....
Srey saart na pu... yeut yav klach pu mor mun nhom rok si leng ban padoy SurSdey Jah... - Page 2 Icon_razz
Mech ma kom louch ah style phnek mork mork bos nhom tov preu na pu lolzzzzzzz


ey ya..sot tae sanh'nhae tok phorng ot oy copy tiet......
nis barn how tha nak rok see pdach ka....style tver phnaek mork.. mork...huh...
eylov tver phnaek som'lork jos krom vinh....ber merl mok ke..merl tae khang krom barn huey......lolz

View user profile

Back to top  Message [Page 2 of 4]

Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum